Alles uit je zakelijke e-mail halen. Wist jij al dat dít ook allemaal in je Microsoft Exchange pakket zit?

SevenP-20181011

E-mail is dé belangrijkste manier om zakelijk te communiceren, dus je wilt dat dit soepel verloopt, overal en 24/7. Daarom bieden wij met SEVENP altijd de allernieuwste versie aan van Exchange, de handige Microsoft-oplossing voor zakelijk e-mailverkeer. Onze Senior Cloud Engineer, Marco de Heer, vertelt je er alles over in deze blog!

Verborgen “extra’s”?

Zoals gezegd horen wij net iets te vaak van klanten dat ze achteraf nog meer plezier hebben van Exchange dan ze vooraf hadden vermoed. Of dat eindgebruikers er pas later achter komen wat ze allemaal kunnen met deze oplossing op ons platform.

Daarom sommen we hier de “extra” gebruiksvoordelen op die je met Exchange hebt:

  • Een mailbox die altijd toegankelijk is: omdat Exchange redundant werkt, heb je altijd en overal toegang tot je mailbox. Ook bij een eventuele storing.
  • Werken met dezelfde mailbox op al je devices: in Exchange werk je op al je apparaten in dezelfde mailbox. Voorbeeld: een berichtje dat je wist, opslaat of beantwoordt op je telefoon, wordt zo automatisch verwerkt in de mailbox van je laptop of tablet. Dit is overigens wel een “extra” die SEVENP standaard aan haar klanten aanbiedt. Er zijn partijen die dit niet standaard aanbieden.
  • De meest veilige manier van zakelijk mailen: alle berichten die buiten de eigen organisatie worden verstuurd, worden standaard versleuteld via de nieuwste technieken. Daar is jouw Security Officer weer blij mee! Alle e-mails worden altijd beschermd door de nieuwste virus- en spamfilters.
  • Toegang tot je mailbox via webmail: met onze Exchange-dienst kun je jouw mailbox openen via elke internetbrowser.
  • Automatische back-ups van gewiste mailtjes tot standaard 30 dagen: deze dienst hoort ook standaard bij Exchange, veel eindgebruikers zijn zich hier niet van bewust.
  • Een inbox die automatisch wordt opgeschoond: met Exchange wordt mail ouder dan x een aantal dagen automatisch gefiled in een apart mapje. Zo blijft je inbox overzichtelijk en snel en je hebt tegelijkertijd altijd overzicht in e-mails die zijn blijven liggen.

Exclaimer, Auto Responder en ZorgMail

Omdat zakelijk e-mailen steeds complexer wordt, zorgen wij dat bedrijven extra veilig kunnen werken en met zoveel mogelijk gebruiksgemak!

Daarom bieden wij extra e-maildiensten aan, zoals Exclaimer. Hiermee kun je digitaal geautoriseerde handtekeningen toevoegen. Een andere extra functionaliteit is Auto Responder. Deze intelligente tool kan zelfstandig op door jou vooraf ingestelde zoekwoorden inkomende mailtjes lezen, analyseren én beantwoorden.

Werk je in de zorgsector en is security en privacy extra belangrijk voor je, dan kun je op ons platform mailen met ZorgMail. E-mails worden extra versleuteld, waardoor gegevens tussen zorgverleners, patiënten en informatiesystemen veilig kunnen worden uitgewisseld.

Wil je meer weten over alle slimme en veilige mogelijkheden op het gebied van zakelijke e-mail? Neem dan snel contact op met een van onze consultants via 088 0235 500 of sales@sevenp.nl.

Klik hier om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief!