Contact & support

Neem via onderstaande manieren eenvoudig contact op met ons om antwoord te krijgen op jouw vragen. Wij staan voor je klaar!

Technische support

CloudPortal

Via CloudPortal regel je een heleboel zelf, zoals wachtwoorden wijzigen en sessies beëindigen. Ook kun je jouw supportvragen indienen en/of volgen, facturen bekijken en relevante documentatie downloaden.

Front Desk

Toch technische support nodig? Op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur word je geholpen door onze Front Desk, bereikbaar via 088 023 55 05 en support@sevenp.nl. Daarnaast zijn we buiten kantoortijden telefonisch bereikbaar via onze calamiteitenservice.

TeamViewer

Om jou nog beter en sneller te kunnen helpen tijdens (telefonisch) contact met ons, gebruiken we TeamViewer. Eén van onze Front Desk medewerkers neemt jouw beeldscherm over en kan jouw toetsenbord en muis besturen. Klik op de knop ‘Support Windows’ of ‘Support Mac’ en deze beveiligde verbinding wordt met ons opgezet.

Algemene en sales vragen

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw cloud-omgeving of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met ons via 088 023 55 00 of sales@sevenp.nl.

Bedrijfsgegevens

Bezoekadres Schapedrift 89
3371 JJ Hardinxveld-Giessendam
BTW-nummer NL820503484B01
KvK-nummer 24454933 (Rotterdam)

Hulp op afstand

Wanneer u contact heeft met ons en er toegang tot uw PC nodig is, kunt u -door op de betreffende knop te klikken- een beveiligde verbinding laten opzetten met uw systeem.
Hierdoor wordt het mogelijk dat uw beeldinformatie met onze supportmedewerker wordt gedeeld, en uw toetsenbord en muis door hem kunnen worden bestuurd.

Support-Windows
Support-Mac