Accountantscloud

SEVENP is de drijvende kracht achter de accountantscloud (www.accountantscloud.nl).
In de afgelopen jaren hebben wij tientallen accountantskantoren geholpen aan een volledig geïntegreerde cloudoplossing vanuit onze accountantscloud.

Ervaring met accountancy

Wij hebben een schat aan ervaring opgedaan met de installatie en het updaten van vrijwel alle binnen de accountantssector voorkomende applicaties. Bijna iedere denkbare combinatie zijn we ondertussen wel al een keer tegengekomen. Die ervaring heeft ertoe geleid dat we tot een concept zijn gekomen, dat voelt als maatwerk, maar dat alle eigenschappen heeft van een efficiënte standaardoplossing: de accountantscloud.

Het accountantscloudconcept

Wat mag u verwachten wanneer u uw automatisering onderbrengt in de accountantscloud?

  1. Hosting van al­ uw applicaties in een veilige centrale netwerkomgeving. Wij zorgen ervoor dat al uw applicaties feilloos geïntegreerd met elkaar werken;
  2. Mogelijkheid om zelf maandelijks gebruikers toe te voegen of te verwijderen;
  3. Afrekening tegen een vast bedrag per gebruiker per maand, op basis van de actuele stand van zaken aan het einde van de maand;
  4. Installatie / migratie naar de SEVENP omgeving tegen een, vooraf bepaald, vast bedrag (dus geen verrassingen achteraf);
  5. Automatische, dagelijkse back-up van al uw bestanden met een bewaartermijn van 1,5 jaar, zodat u eventueel ook nog per ongeluk verwijderde bestanden kunt terugzetten uit een voorgaand boekjaar;
  6. Standaard extra back-up van al uw data naar onze tweede datacenterlocatie in Amsterdam;
  7. Standaard replicatie van alle data naar ons tweede datacenter;
  8. Mogelijkheid tot standby uitwijk naar onze tweede datacenterlocatie in Amsterdam;
  9. De mogelijkheid om gebruik te maken van onze uitwijkfaciliteiten in Hardinxveld-Giessendam in geval van een calamiteit op uw eigen bedrijfslocatie;
  10. De zekerheid dat al uw data zijn opgeslagen op onze eigen dataopslagsystemen in Amsterdam, en dus gegarandeerd binnen de landsgrenzen blijven;
  11. Desgewenst uitleg/instructie in onze demonstratieruimte in Hardinxveld-Giessendam terwijl uw systeem door onze medewerkers “in de lucht wordt geholpen”;
  12. Volledige helpdeskondersteuning tijdens kantooruren, daarbuiten standby hulpverlening; oftewel 24/7 bereikbaarheid van gekwalificeerde helpdeskmedewerkers;
  13. Desgewenst mogelijkheid tot veilige uitwisseling van bestanden met uw relaties via Filecloud.

Maakt u op dit moment al gebruik van een oplossing in de cloud, maar overweegt u om over te stappen naar de accountantscloud?
Neem dan zeker contact met ons op, want dan kunnen wij u een zeer interessant voorstel doen.

Het betrouwbare en betaalbare alternatief voor de accountant